środa, 3 czerwca 2015

    Jeszcze kilka dni i wakacje! To był ciężki rok szkolny! Męczy mnie to, że nie mam planów na lipiec, to moje ostatnie wakacje i przydałby się odpoczynek po ciężkim roku nauki. Codziennie mieliśmy po 8 lekcji, zdawaliśmy w tym roku egzamin zawodowy z podatków a w przyszłym roku kolejne, rachunkowość i matura :( .
Ciężko jest lekko żyć, a ludzie lubią sobie jeszcze wszystko komplikować. Może czasami nie warto życia traktować zbyt poważnie? Pod tym uśmiechem kryje się moja prawda. To takie w moim stylu.
Dziś pesymistycznie. Gorszy dzień, tydzień, miesiąc.  





 



 














 



 

 

 

 

   

 

 




 
Natalka.

8 komentarzy:

  1. Też chcę już wakacje *.* Godzinami siedzę w szkole ...ostatni rok gimnazjum to tragedia,boje się pomyśleć co będzie dalej. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i piosenki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. O piekne zdjęciaa! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również już nie mogę się doczekać wakacji, 3 klasa gimnazjum to tragedia xD
    Pracy na wakacje jak na razie nie szukam :)
    Świetne zdjęcia :D Może głupio to zabrzmi, ale zakochałam się w twoich brwiach *u* haha xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też marzę o wakacjach! ten tydzień będzie najgorszy, potem już luzik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już nie mogę się doczekać wakacji :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    zapraszam- szanuję sw czytelników, piszę z pasja :) moda moda moda!!
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń